14 Şubat 2008

Haftanın Nostaljik Fotoğrafı

Fotoğrafın siyah beyaz olduğuna bakmayın. Karemiz 1969 yapımı Ala Geyik filmine ait. Film renkli. Fotoğraftakiler sol başta ayakta Duran rolündeki Behçet Nacar (35), onun yanında Halil'in annesi rolünde Aliye Rona (48), oturanlar; Halil rolündeki Cüneyt Arkın (32) ve Zeynep rolündeki Mine Mutlu (21).

Arkın'ın en sevdiğim ve en değişik filmlerinden olan Ala Geyik'i Erdoğan Tünaş yazmış, Süreyya Duru yönetmiş.

Bir yanda geyiklere tutkun geyik avcısı Halil, bir yanda sevdiceği Zeynep, diğer tarafta zalim ağa...

Halil:
Bebek sütsüz yaşar mı ? Tarla susuz olur mu? Ben öyleyim işte avsız geyiksiz...

6 yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

Az izlemedik bunu da.
Birşey soracağım bir de, Sarışın tehlike filmi nasıl bitiyor allasen? Bi ara mesincırda anlatır mısın? Geçen yine vardı, sonunu yine kaçırdım =)

çilek dedi ki...

Eheh ben sarışın tehlike filmini izlemek gibi bir bahtsızlığa uğramadım ki sonunu bileyim :) film ile ilgili bilgiyi Ali Murat Güven abimiz vermişti bana :))

Lowman dedi ki...

bir "boynuzlama" vakası geçiyor.. geçti..

Unknown dedi ki...

Cüneyt arkın'ın en hatta sevdiğim tek filmidir; ama keşke Mine Mutlu ounamasaydı. Hanımefendinin oyunculuğundan hiç hazzetmiyorum ben...

çilek dedi ki...

@kaylule: cüneyt arkın'ın bildiğimiz tarzından çok değişik güzel bir film evet. mine mutlu konusunda bişey diyeceğim şey şu olabilir; kolayı seçmeseydi de benim starlarımdan olamazdı rahmetli. sinemaya ilk başladığı zamanlarki hali tıpkı türkan şoray'ı andırıyor bana göre.

Unknown dedi ki...

Cüneyt Arkın'ın çok sevdiğim bir film.Baba Kartal filmini izlemenizi şiddetle öneriyorum.