29 Kasım 2007

Sevdiğim Replikler - 5


Çiçek Abbas...

Senaryosu Yavuz Turgul'a ait, yönetmenliğini Sinan Çetin'in yaptığı 1982 yapımı Türk filmi.Turgul/Şen ikilisinin filmlerinden. Aşağıda Şakir (Şener Şen) ve Abbas'ın (İlyas Salman) kahvehanedeki meşhur kapışması var.


Şakir - Aşıksan vur saza, ,şoförsen bas gaza
Abbas - Sevene can feda, sevmeyene elveda
- Sen batan bir güneş ben yollarda çilekeş
- Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara
- Gaz, fren, şanzıman halim duman
- Sev beni seveyim seni
- Aşk bir otobustür binmesini bilmeli
- Son duraga gelmeden inmesini bilmeli
- Bana hava atma!
- Havan kime yabanci?
- Kapilma rüzgarıma sen de aldanirsin
- Sollama beni sollarım seni
- Geçme beni ezerim seni
- Dünya dikenli bir hayat sevenlerde mi kabahat?
- Yaklasma toz olursun geçme pişman olursun
- Çilemse çekerim kaderimse gülerim

(Buradan itibaren Abbas sazı eline alır, makineli tüfek mübarek ardı ardına sıralar)

- İstedim vermediler sen şoförsun dediler
- Emegimiz bilek zoru Allahim sen bizi koru
- Aşk bir sudur iç iç kudur
- Aşki çekene derdi bilene sor
- Aşk çekenin yol gidenin
- Kabahat sen de değil seni sevende
- Neaaaabeeer!!!

4 yorum:

Coskun Celik dedi ki...

içme şu manyağın rakısından! :)) en güzel diyaloglardan biri de budur...

bu arada artarsa sana da veririm hanutalardan:)

çilek dedi ki...

eheh... bir de şu var, Şakir : " SU GETİRİN YÜZÜMÜ YIKICAAM"
coşkun kardeş, sen hanutaları ekonomik tüket, bir yer biri bakarsa kıyamet ondan koparmış :))

Leggerezza dedi ki...

-Sen bana nasıl Şakir dersin l.n!
-Ne diyem Mahmut mu diyem?

kucuk adam dedi ki...

ciğerini söktüm!