7 Ocak 2008

Sevdiğim Replikler - 8

Şakayla Karışık'tan yine... Filiz ve Ofsayt Osman...

- Kardeşimi kurtaran adam olmasan da seni deli gibi seviyorum.
- Kim olduğumu bilmeden mi ?
- Evet
- İnanmam be olamaz.
- Evet, yemin ederim
- Bir insan senin kadar iyi olamaz, ya ben bir serseri olsaydım ?
- Beraber serserilik ederdik
- Ya ben viranelerde sabahlayan, yiyecek bir lokma ekmek bulabilmek için köpek gibi dolanan , yerden izmarit toplayan bir berduş olsaydım ?
- Gene yanında bulurdun beni
- Ya herkesin alay ettiği , tekmeleyip attığı bir ofsayt olsaydım ? ofsayt nedir bilir misin ? hayatta bi...bişey yapamamış , dikiş tutturamamış, bir... bir kere bile gol atamamış bir beceriksiz olsaydım ?
- Golünü atıncaya kadar sana top taşırdım
- Olamaz be... sen bir rüyasın.

3 yorum:

Dobrowski dedi ki...

alahım allahım bu nasıl bi aşktır.

Tabiat Ana dedi ki...

hatırladım :)
duyduğumdada çok gülmüştüm :)

çilek dedi ki...

ama sevgili tabiat ana onlar çok ciddilerdi :)