21 Aralık 2007

Sevdiğim Replikler - 7


Türk sinemasında gelmiş geçmiş en komik sahnelerden biri bana göre 1981 yapımı Gırgıriye filmindeki Güllü ve Bayram'ın zifaf gecesi sahnesidir. Kaç tekrarda çekildi bilemem ama çekim aşaması bile ekibi yerden yere yatırmıştır eminim. Buyrun bakalım, bayram şekeri niyetine...

- Bayramımm, yum gözünü değişecem
- Aa çekinme, nasıl olsa benimsin artıkın
- Yum gözünü !!!
- Tamam yumdum işte yumdum
- Hah şööle

Bayram gözlerini ellerini ile kapatır ama parmaklarının arasından Güllü'yü izlemektedir.

- Haa.. haa...mıhhhaa ay Güllüm sen ne kadar da güzelmişsin ay canım!
- Aa... Bakma bee, döndür suratını duvara
- Tamam tamam döndürdüm işte. Yalnız beni çok bekletmeyesin haa
- I ıh bekletmem... ne demişler... sabreden derviş
- Sabretmekten gebermiş !
- I ıhh gebermemiş...

Bu sırada Güllü, Bayram'ın onu ayna ile dikizlediğini farkeder

- Dikkiz mi ediyosun ulan eşşolueşek... O aynayı alııır....
- Sokarsın yastığın altına... Aman iyi saçımızı da düzeltmeyelim artıkın !

Bundan sonrasında Güllü, Bayram'ın ter koktuğunu ve gidip yıkanmasını söyler. Bayram istemeye istemeye soğuk suyla yıkanmaya gider. Odaya girip kurulanmaya başlar :

- Üşüdün müü
- Üşümedm donduuum !
- Sen merak etme ben seni şimdi ısıtırım
- Noluur çabuk ısıt
- Gelesin
- Cup !
- Ayy üf bee.. Sakalların diken gibi batar!
- Daha bu sabah sinek kaydı damat traşı oldum.
- Üff fırça gibi uzamış işte, git traş ol da gel
- Sırası mı şimdi yaa
- Çabuk... Yoksa koynuma almam seni

Bayram traş olmaya gider. Oda kapısına gelir dikilir:

- Saatler olsun Bayramım
- Saolasın
- Pek de yakışıklı olmuşsun
- Öyle mi ?
- Öyle yaa
- Eraldee
- Ee karşımda kazık gibi dikilmiş ne durursun?
- Bakşa bir emrin var mı diye beklerim
- Var yaa.. Hemen yanıma gelip koynuma giresin. Artık sabrım kalmamıştır senin olmak isterim. Adiiii
- Yaa... Sıkı dur Güllü geliyorum... Ya Allah... Allah Allah Allah...

hoop yatağa atlar...

:)) Merak eden buradan buyursun
Güllü: Gülşen Bubikoğlu
Bayram: Müjdat Gezen

Hiç yorum yok: