8 Aralık 2007

Sevdiğim Replikler - 6


Süt Kardeşler'den bir sahne. Şaban , Ramazan'a artık bu evden gideceğini ve birliğine döneceğini söylemeye çalışıyor...


Şaban: Ramazan allahısmarladık ben gidiyom
Ramazan: Güle güle
Şaban :Bu kim ?
Ramazan: Damadın kız kardeşi
Şaban: Nasıl olur.. ayyhh. çok güzel.. ayy çok beğendim. Gözlere bak yarabbi. Çay içişi görüyo musun, ay bakamıyacam yüzüne, bakıyım mi?
Ramazan: Bak bak
Şaban: Ayyh kalbim duracak, adı nea?
Ramazan: Bihter
Şaban: Bihter!
Bihter: Efendim ?
Şaban: Konuşuyooo!

Bir süre sonra Bihter ve Şaban sohbet etmeye başlıyorlar başka bir sahnede:

- Bihter hanım ?
- Efendim !
- Burda mısınız ?
- Evet burdayım
- Ben de burdayım !
- Buyrun
- Buyurayım
- Evet
- Evet ııhıhı bulutlar ...
- Ne bulutları Ramazan Bey
- Hani böyle birbirine çarpar da şey olur ya canım
- Ne olur ?
- Du bahim ne olurdu ... Ne olurdu?
- Ne , ne olurdu ?
- Hani böyle siyah bulutlar birbirine aniden vurur da foşur foşur ses çıkar ya canım...
- Şimşeeek
- Eheh eve... evet şimşek. Bihter hanım sizi tebrik ederim. İşte bende size karşı böyle bir şimşek aşkı başlamış bulunuyor. Oh bee !
- Yani bana aşık olduğunuzu mu söylemeye çalışıyorsunuz ?
- Ihıhı eveeet
- Çok teşekkür ederim Ramazan bey
- Rica ederim
- Bu sözleriniz beni çok duygulandırdı
- Allah Allah... demek güzel konuştum
- Çok naziksiniz
- Hıhı öyleyimdir
- Üstelik de çok küstahsınız...
- Aman efendim iltifat ediyorsunuz ıhhııh (olduğu yerden düşüyor o anda)
- Bişey oldu mu Ramazan Bey ?!
- Yok canıımm... birazcık götüm acıdı o kadar !

Şaban : Kemal Sunal
Ramzan: Halit Akçatepe
Bihter : Hale Soygazi

(beşinci dakidan itibaren) ikinci bölüm için tıkla

4 yorum:

Comptrol dedi ki...

Selamlar, yazılarınızı keyifle takip ediyorum ama anlamadığım şey, sizin fotoğrafınızı neden görememem. ben yazılarını okuduğum kişinin fotoğrafını görmek isterim; yok eğer göstermek istemiyorsanız, bundan sonra sizinle konuşmaya.. ay pardon, sizin yazılarınızı okumayacağım. bir hafta mühlet size!

çilek dedi ki...

Selam... Efendim ben kendi çapımda artiz olduğum için çok halk arasına karışmak, yüzümü eskitmek istemiyorum... o yüzden yani :) lütfen beni okumaya devam ediniz, alıcılarınızın ayarıyla da oynamayınız olar mı cicim ?

Tabiat Ana dedi ki...

:))
hay allah ya allah rahmet eylesin ya konuşuyo deyişi gözümün önünde canlanıverdi birden :)

çilek dedi ki...

gonuştu :)