9 Kasım 2007

Sevdiğim Replikler - 1

Hayatı film tadında yaşamak isterdim ama öyle olmuyor tabi. Blogum ucundan kıyısından tematik sayılır malûm , sevdiğim replikler vardır, arada gündelik konuşmama dahi serpiştirdiğim. İşte aklıma geldikçe bu başlık altına seri şekilde ekleyeceğim. Bugün vira bismillah diyorum :)


Son dönemde çokça sevdiğim iki replik var , Sadri Baba'nın Şakayla Karışık filminden. Nasıl güzel nasıl leziz anlatması güç. Osman F.Seden 'nin kaleme aldığı senaryo mu onu leziz kılan yoksa Sadri Alışık'ın ağzından duymak mı bilemedim...


***


ofsayt osman , filiz'e (filiz akın) söylüyor:


"seni gördüğüm zaman içimde böyle bişeyler oldu.konuşmayı beceremem ama, anladın dimi ? canımsın be. güneşimsin. havamsın. yani bu ağzımdaki izmarit yok mu be kız işte onun gibi benimsin be. yani buramdasın be. sen hayatımın tek golüsün yani."


***


başka bir sahnede osman, onu kandırmaya çalışan ayla'ya (ajda pekkan)

- söyle be... yalan da olsa hoşuma gidiyor.

4 yorum:

hasat dedi ki...

sadri alışık üstüne replik tanımam:)

çilek dedi ki...

al benden de o kadar...
gerisi gelecek :)

Batuhan Yıldız dedi ki...

Sadri Alışık'la ilgili bütün yazıları okudum sanırım bu blogdaki. Harika bir çalışma gerçekten, teşekkür ederim. Biraz yüreğine dokunuyor insanın, o kadar...

çilek dedi ki...

Teşekkür ederim Batuhan... yüreğimle ifade etmeye gayret ediyorum, aynı hisleri paylaşan arkadaşları görmek çok güzel.