21 Kasım 2007

Cüneyt Arkın'ın 2008 Takvimi, Fare Altlığı ıvırı zıvırı

Cüneyt Arkın'ın çok profesyonelce hazırlanmış, çok doyurucu harikulâde bir web sitesi var. Arkın Dizayn adıyla oğulları Murat ve Kaan Cüreklibatır (batur değil batır !!! ) hazırlamışlar bu siteyi. Hatta bakın hemen sağ tarafa, yakın takip arasında ismini görebilirsiniz. Bir sene kadar önce ben de bu siteden haberdar olduğumda sevinçle blogumda bundan bahsetmiş, ilgisini çekeceğini düşündüğüm bütün tanıdıklarıma tavsiye etmiştim.
Ortada cidden gezmeye doyulamayacak enfes bir site vardı. Üstelik gevşek ağızlı ve işleri sürekli eleştirmekten başka şey olmayan bir takım alaycılara tokat gibi cevap veren bir site. Filmotografisinden tut, film afişlerine, kartpostal, fotoğraf, kendi çizdiği resimler, yazdığı şiirler, anketler daha neler neler. Elin Neo'suna on basan Cüneyit Abimin dünyayı kurtaran sitesi adeta. Artık benim çok objektif bakamamamdan mı kaynaklanıyor bilemem :)
Sitede yorum yapmak isterseniz mutlaka moderasyon onayından geçmek durumunda. Hal böyle olunca olumsuz hiç bir yazıya rastlamıyorsunuz da :) Ama Cüneyit Abim haklı, demin de sözünü ettiğim o gevşek ağızlı çok bilmişler yok mu ah o çok bilmişler :P
Şimdi bugün bunu konu etmemin sebebine gelince; sitenin bir mesaj fasilitesi var. Bir maruzatınız bir isteğiniz varsa buradan ulaşıyor ve şahsi mail adresinize cevap geliyor. Güzel. Geçenlerde sordum; 2008 takvimi ne zaman çıkıyor ? Hemen cevap geldi "Çilek hanım, 2008 takvimi satışa sunulmuşur efendim" . Valla harika.
Sonra...
Hemen kendime bir 2008 duvar takvimi ve Cüneyit Abimin afilli fotoğraflarının bulunduğu bir fare altlığını sipariş ettim. Nasıl da heyecanlıyım, salakça bir heyecan. Hem para ödüyorum hem heyecanlanıyorum. Kendimle ne kadar gurur duysam az :)) Neyse, derken ödeme aşamasında bir problem oldu (meğer olmamış), tekrar mesaj attım, sizin bu sisteminiz benim bu kredi kartımı kabul etmiyor mealinde bir mesaj. Cevap gelmedi. Kargo ertesi gün geldi ama . Eh iyi güzel hoş, iki çocuklu kadınım, teknolojik şeylere kafa basmayabiliyor bazen, normal :))
Sipariş esnasında artık ne sipariş ediyorsanız ; hangi ürünün imzalı olmasını istersiniz diye soruyorlar. Ne harikulade değil mi ? Her iki ürünüme de Cüneyit abinin 6 numerolu bakışı kadar afilli bir imza çakmasını istediğimi belirttim ben de.
Kargo geldi işte. Güm güm bir yürek... Parasıyla aldım ama üzerinde Cüneyit abimin imzası olan şeyler kargo pakedinin içinde. Açtım. Baktım. Bir daha baktım. Sağına, soluna, altına , üstüne... yok yok yok. İmza mimza yok ! Nerde bu devlet...
Nasıl bozuldum, nasıl sükût-u hayale uğradım bilemezsiniz. Tekrar bir mesaj döşendim, sitem ettim ve gösterdikleri yakın alâkaya teşekkür etmeyi de ihmal etmedim. Takvim yok mu abiler deyince çarçabuk cevap aldığım siteden bugün üçüncü gün oldu halen bir cevap alabilmiş değilim. Format dışı bir soru mu sordum abilerim !?

2004 yılında da Cüneyit abim beni hayal kırıklığına uğratmıştı, haftalarca kendisi ile görüşmeye çalıştım ama sadece eşi Betül hanımla görüşebildim. Cüneyt Bey ya çekimdeydi, ya yurt dışındaydı ya da müsait değildi.. hırt zırt. En sonunda aldığım cevap da şu olmuştu "Cüneyt Bey bu tür organizasyonlara katılmama kararı aldı !". Süper yani...

Ben gene de gönlümde ayrı bir yere koydum koca kurdu. Halâ da oradadır. Ne yapalım, imzalamaz ise imzalamasın (ki belki haberi bile yoktur). Ha olur da bir vesile ile bu yazımdan haberdar olursa ne hoş... Sevgiler...

AÇIKLAMA:

CÜNEYT BEY'İN OĞLU MURAT CÜREKLİBATIR'DAN AZ ÖNCE (23.11.07 19:51) BİR MAİL ALDIM . SİPARİŞİMDEKİ SORUNUN ELLERİNDE OLMAYAN BİR DURUMDAN KAYNAKLANDIĞINI, TARAFIMA SİPARİŞİMİN AYNISININ İMZALI ŞEKİLDE ÜCRETSİZ OLARAK TESLİM EDİLECEĞİNİ BELİRTTİ. BU KADAR PROFESYONEL HAZIRLANMIŞ BİR SİTEYE DE YAKIŞAN BUYDU. CÜNEYT ARKIN'A DA OĞULLARI KAAN VE MURAT BEY'E DE TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM.

SONUÇ:
Bugün (27/11/2007) söz verdikleri gibi imzalı ürünlerim elime ulaştı. Teşekkürler.

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Cilek hanim, bu yazinizi tesadufen gordum. Ben Murat. Siparisiniz hakkinda gorusmustuk. Oncelikle yorumlariniz icin cok tesekkur ederim. Yanliz bir hususu aciklama geregi duydum. Sitemizde ziyaretci defterinden girilen yorumlar evet tarafimizdan onaylanir, bunun sebebi kotu yorumlari elemek degil, kufur yada baska insanlar hakkinda yazilabilecek kotu yorumlari engellemek, kullanicilarin email ve telefon detaylarini gizleyebilmek. Inanmasi cok guc gelebilir ama gercekten ziyaretci defterine girilip onaylanmayan yazilar kullanici telefonu yada email adresi olan yazilar. Cuneyt Arkin in begenen begenmeyen herkezin yormlari yayinlanmaktadir. Taktir edersiniz ki 500 sayfa iyi yorum okumak herkese sikici gelecektir, bu sebeple iyi kotu her yorumu yayinlariz. Bilginize sunarim.

Sitemiz www.CuneytArkin.com.tr yer herkezi bekleriz.

Saygilarimla

Murat

çilek dedi ki...

Merhabalar Murat Bey :) evet siprişim hakkında görüşmüş ve güzel bir sonuca da bağlamıştık.Öok teşekkürler. Site hakkındaki samimi yorumlarımdı yazdıklarım. Muhakkak ki dediğiniz türde yorumlar da vardır. Kendim ve Nostaljik Türk Sineması okurları adına teşekkür ederim . İyi çalışmalar.