24 Ocak 2008

Haftanın Nostaljik Fotoğrafı


HAVUZ PROBLEMİ

Efendiiim... Vallahi Cüneyit abimizi çok sevdiğimden; yine onun bir fotosunu seçtim sizler için. Fotoğrafta görüldüğü üzere bir havuzun içindeler Cüneyit abimiz ve rahmetli Yadigâr Ejder... Havuza su doluyor. Soru şu : Bu havuza su dolduğunda , havuz başında endişe ile bekleyen sarışın cıbıl ablamız suya atlayacak mı atlamayacak mı? Ehuee...

filmin adını çıkaramadım... fikri olan varsa buyursun... tahminim yetmişlerin sonundan bir film olduğu.
Çilek edit: İşin ehlinden bilgi geldi arkadaşlar :) Film 1980 yapımı SARIŞIN TEHLİKE filmi imiş. Sarışın hatun da Christine Haydar... Aslında onun olduğunu tahmin etmiştim ama emin olmayınca yazmayayım dedim. Christine Haydar bacımızla ilgili de detaylar var ama nostaljik fotomuzu bozmayalım şimdilik. Teşekkürler Ali Murat Güven :)

8 yorum:

JB dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çilek dedi ki...

on sene sonra birileri de 2018 deolamayası geliyor insanın diyecek muhtemelen:)

JB dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çilek dedi ki...

yok yok :)
serbest...

JB dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çilek dedi ki...

seve seve...çok teşekkür ederim, memnun olurum.

Şehzade Ali dedi ki...

Bunu ben de biliyorum, daha önce görsem yazardım.Hatta adam gece dışarıya çıkıyor, otelin sahibini ölü görüyor, sonra sabah adam canlı çıkıyor felan feşmekan.Geçenlerde izlemiştim can sıkıntısından.

aahmetcelebii dedi ki...

Romi izlediyse ben bu kare hakkında yorum yapmam :)