3 Eylül 2008

Ses Veriyorum Bir kiii... Siz De Verin !

Bir süredir Çilek Analiz yazamadım... Şimdi de uğraşamayacağım, ama merak etmeyin haberler iyi :) Her gün biraz daha fazla okuyucu uğruyor bu naftalinli mekâna ne güzel...

Az önce şöyle analizlere bir göz gezdireyim dedim... Bir de ne göreyim; Kazakistan, Hollanda, Danimarka ve İsveç'ten yolu buraya düşüp de çok çok uzun bir süre blogu inceleyen, okuyan arkadaşlar olmuş... Hoşgeldiniz safa getirdiniz de, oralardan bir selam etmez mi insan yahu ?

Nostaljik türk sinemasına en çok yönlendirme Yeni Şafak'ta Ali Murat Güven'in yazısında belirttiği linkten, Öteki Sinema'dan, Kısa Film blogundan ve Blog Kazanından gelmiş...

Ziyaretçiler arama motorlarına en çok "türk sineması" , "nostaljik türk filmleri" yazarak buraya gelmişler...

Ayrıca arama motoruna "türk sineması izlemek istiyorum" , "dilâ hanım izlemek istiyorum". "cennet mahallesi filmi hangi semtte çekildi" diye yazanlar da soluğu burda almışlar. Hemen cevap vereyim , cennet mahallesi filmi hangi semtte çekilmiş bilmiyorum :)

5 yorum:

Avlonya Ortağı dedi ki...

beğenerek okuyoruz efendim. yapıyoruz bunu, evet. hem beğeniyoruz hem okuyoruz. bazen hem bunları yapıp hem üzüm yiyoruz, o daha keyifli oluyor :)

Taylanov dedi ki...

eskiden zirvedeydim bu analizlerde :P tebrik ederim bol ziyaret haricinde bol keyif versin herkese bu blog

çilek dedi ki...

@dikkatsiz: kuş üzümü mü yoksa :)
@taylan: evet taylan hemen sen geldin aklıma biliyor musun :)teşekkür ederim güzel dileklerin için.

paprika dedi ki...

bir yıldan fazla oldu buraları keşfedeli.fotoğrafları,replikleri,figüranları,film ayrıntılarını ballandıra ballandıra anlatmanıza bayılıyorum kuzum,bu saadet hiç bitmesin!

çilek dedi ki...

@paprika: öyle mesudum ki paprika :) sevincimi mahallemiz sakinleir ile paylaşmak, hep beraber bir kamyon kasasına doluşup soluğu belgrad ormanlarında almak, koşturmak, koşturmak, koşturmak istiyorum :)))

sevgiler :)