14 Ekim 2007

sigaramın dumanı...

trt gap açık bende şu an. turist ömer uzay yolunda oynuyor. hem de yeni başlamış :) sönmez yıkılmaz, kıçında bir leopar desenli don ile turisti kovaladı, ensesinden tuttu yakaladı :) sönmez yıkılmaz deyince hemen aklıma muhsin bey'de oynadığı rol geldi. kendini oynuyordu filmde. ev sahibinin geciken kiraları için onu ikna etmek en başlıca görevi idi.

sigarayı bıraktım da ben. ağustosun sonundan beri içmiyorum. nefesi ağzımdan değil de başka taraflarımdan almaya çalışınca , mecbur kalınca daha doğrusu bıraktım. şimdi yanımda bile içilse nefesim daralıyor, göğsüm hırlamaya başlıyor. ve ben bir astım bronşit hastasıyım ! ona rağmen sigara içen !!!

sigarayı aramıyorum. elimde durmasını arıyorum ya. elimi nereye koyacağımı şaşırıyorum artık. ne zor bişeymiş. artık bir kurşun kalem alıp onu kemireceğim galiba. sabah sabah ne sigara muhabbeti aman ya. misler gibi yağmur yağıyor, yolum uzun bugün. kimselerin sesime ses vermeyeceği bir yere gideceğim de bugün. el öpemeyeceğim, sarılamayacağım da ama gideceğim.

Hiç yorum yok: