25 Ekim 2007

SineMüslim

Sinemaseverlere ve hatta şöyle söyleyeyim inançlı sinemaseverlere önerebilecek yeni bir site buldum. Yeni Şafak Gazetesi Sinema ekinin yazarı Ali Murat Güven'in tavsiye ettiği bu siteye ben de üye oldum.

Üyelerin kendi çektikleri kısa filmleri paylaştıkları, ortaklaşa kısa film çekimi yaptıkları, forum bölümü de bulunan sitede benim ilgimi en çok Hikaye Oyunları adı altında başlattıkları , nasıl demeli, bir oyun oldu. İlkokulda oynanan ; bir cümle yazıp, ikinci bir kişinin ilk cümleye bakıp bir cümle eklemesi, akabinde üçüncü kişinin bir önceki cümleye bakıp yine bir cümle eklemesi ile ilerleyen bir olay örgüsüne dayanıyor bu oyun. Bu yöntemle kollektif bir senaryo elde edilecek. Kullanıcıların henüz çok rağbet göstermediklerini gördüğüm bu oyun için üyelerden birinin "senaryo nasıl yazılır" konulu kısa ama çok güzel fikir verici bir de yazısına link veriliyor.

Henüz bir saatlik bir üyeliğim bulunan bu siteyi çok da ayrıntılı inceleyemedim ama tavsiye etmekte de bir sakınca görmedim.

Memleketimin içinden geçtiği bu zor dönemde SineMüslim'in sizi karşılayış şekli de çok güzel. İyi gezintiler.

Buradan buyrun SineMüslim

Hiç yorum yok: